Pogoji poslovanja

CENE

Objavljene cene veljajo za nakazilo na TRR račun podjetja ali gotovinsko plačilo. Pri plačilu na obroke, se dodatno obračuna provizija po ceniku izdajatelja kartice. Cene v spletni trgovini vsebujejo DDV.
Cena poštnine velja za dostavo po Sloveniji. Dostava v druge države po dogovoru.

Kljub naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu: Naročilo potrjeno). Od tega trenutka, so cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Pridržujemo si pravico do spremembe cen brez predhodne objave.


PLAČILA

Kupec, ki se odloči za nakup, ima možnost plačila po predračunu na TRR podjetja ali nakup z gotovino ali nakup na obroke z NLB plačilnimi karticami (Mastercard, Visa, Karanta) in Diners Club karticami (do 60 obrokov). Provizija po ceniku izdajatelja kartice.


DOBAVA BLAGA

Ob izdaji blaga izpišemo račun, ki velja tudi kot dobavnica. Prejem blaga kupec potrdi s podpisom prejema dostavljalcu ali pri osebnem prevzemu. Podpis pomeni, da je kupec sprejel pošiljko in izdelke navedene na računu. Predviden čas dobave, v kolikor je artikel na zalogi je 3 delovne dneve od naročila. V kolikor izdelka ni na zalogi, vas o predvidenem datumu dobave obvestimo.
Po želji vam blago dostavimo na željeni naslov. Za izračun poštnine nam sporočite naslov za dostavo.


VARNOST

Naša želja je, da naši kupci nakupujejo varno, udobno in predvsem brez skrbi.V primeru zapletov, bomo poskrbeli za sporazumno rešitev problema.


GARANCIJA

Izdelki imajo EU garancijo. Osnovna garancija za Honda Marine program je 2 leti. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil ter ob predložitvi računa. Garancijsk rok je naveden na računu. Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo kupec uveljavlja neposredno pri pooblaščenem garancijskem servisu. Najbližji garancijski servis je v Italiji in na Hrvaškem. Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim izdelkom.


VRAČILO IZDELKA, OBRAZEC ZA VRAČILO

Spletna trgovina top-marine.si v lasti podjetja Sandi Pehlič s.p. kupljenega blaga brez ugotovljenih napak ni dolžna zamenjati. Brezhibnega izdelka nismo dolžni zamenjati, prav tako nismo dolžni zanj izstaviti dobropisa ali vrniti kupnine, razen če smo to izrecno obljubljali. Ustreznost posameznega izdelka se preveri pred samo odpremo naročila. V primeru, da ima izdelek tovarniško napako, ga zapakirajte v original embalažo ter ga pošljite na naš naslov. Paketu priložite original ali kopijo računa. Izdelek, ki ga vračate, mora biti nepoškodovan, zapakiran v nepoškodovani original embalaži, brez kakršnih koli sledi uporabe. Strošek pošiljanja vrnjenega blaga krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Priložite izpolnjen Obrazec za vračilo. Predlog rešitve bomo pripravili v roku 14 delovnih dni po prejemu vrnjenih izdelkov.


STVARNE NAPAKE

Stvarne napake so v praksi zelo redke. Če menite, da kupljeni izdelki že ob nakupu niso imeli lastnosti, ki so potrebne za njihovo normalno rabo, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov in nas o tem pravilno ter najkasneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, obvestite. Lahko zahtevate, da:

- brezplačno odpravimo stvarno napako na izdelku ali

- vrnemo del plačanega zneska v sorazmerju s stvarno napako ali

- izdelek s stvarno napako zamenjamo z novim brezhibnim blagom ali

- vrnemo celotni plačani znesek.

Izdelek nam dostavite v pregled. Prosimo, da izdelku priložite obrazec z opisom stvarne napake, tako da bo postopek hitreje stekel. 

Pri pošiljanju izdelka na naš naslov upoštevajte, da pošiljk z odkupnino ne prejemamo. 

V primerih, ko prijavljena napaka ni sporna, zahtevi ugodimo v roku osmih dni po prejemu izdelka v pregled. V nasprotnem primeru, vas v roku osmih dni po prevzemu izdelka pisno obvestimo, da je napaka sporna. 

Pozor! V primerih, ko je prijavljena stvarna napaka na izdelku sporna, vam bomo po zaključku postopka izdelek vrnili v enakem stanju, kot je bil prevzet. Če boste želeli uveljaviti garancijo za brezhibno delovanje izdelka, boste to lahko po prevzemu izdelka pri nas nadaljevali na pooblaščenem garancijskem servisu.

V primeru spora, se le ti rešujejo preko pristojnega organa, glede na sedež potrošnika.


POSTOPEK NAROČILA IZDELKA

Ko najdete željeni izdelek in bi želeli opraviti nakup po izpisani ceni, kliknite na gumb V košarico. 

Ko imate vse izdelke izbrane, imate v košarici možnost spremembe količin ali odstranitev izdelkov.

Nadaljujte s klikom na gumb Na blagajno.

V nadaljevanju lahko nakupujete Kot gost (registracija ni potrebna) ali se Registrirate.

Vpišite vaše osebne podatke ali ime podjetja, če želite račun na podjetje (davčno številko lahko pripišete kasneje pod Opombo).

Sledi Način dostave.  Izberete ponujeno dostavo.

Sledi Način plačila. Izberite ponujen način. V tem koraku se je potrebno strinjati s Pogoji poslovanja.

Sledi Potrditev plačila, kjer je jasno prikazan povzetek naročila z naročenimi artikli, cenami, obračunanim davkom, stroški dostave in skupnim zneskom.

Nakup potrdite s klikom na gumb Potrdite naročilo.

Pogodba oz. naročilo je v tem koraku zaključeno in poslano kupcu na e-poštni naslov, ki ga je kupec vpisal med postopkom nakupa, izvod shranimo tudi pri podjetju.


IZDAJA RAČUNA

Spletna trgovina Sandi Pehlič s.p. po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje račun tudi v PDF formatu na e-naslov kupca, kakor ga tudi priloži v sam paket, ki je dostavljen na naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.


POLITIKA ZASEBNOSTI

Podjetje Sandi Pehlič s.p., ki upravlja spletno trgovino (www.top-marine.si), se pri svojem poslovanju zavzema za korektno in odgovorno uporabo osebnih podatkov. V skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov je podjetje zavezano k varovanju osebnih podatkov uporabnikov spletne trgovine.

Podjetje Sandi Pehlič s.p. za potrebe poslovanja spletne trgovine (www.top-marine.si) zbira naslednje podatke uporabnikov:

- ime in priimek
- naslov in kraj bivanja
- naslov za pošiljanje naročenega blaga
- naslov elektronske pošte (uporabniško ime)
- geslo v šifrirani obliki
- ostale podatke, ki jih uporabnik vnese pri registraciji v spletno trgovino
Za točnost vnešenih podatkov, ki jih je uporabnik navedel pri registraciji v spletno trgovino na odgovarjamo.
Za potrebe varnosti, se izbirajo tudi IP naslovi uporabnikov, ki dostopajo in uporabljajo spletno trgovino (www.top-marine.si).
Izjemno razkritje osebnih podatkov:
Podatki, ki jih podjetje zbira in obdeluje, bodo razkriti le, če tako določa zakon o varovanju osebnih podatkov ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi.


PIŠKOTKI

Za potrebe spletne strani  uporabljamo naslednje piškotke:
Sejni piškotek
Nujen za delovanje sistema za urejanje in prikaz vsebin. Ta piškotek skrbi za pravilen sprejem elektronskih sporočil in vsebin na spletni strani. Piškotek se izbriše, ko uporabnik odide s spletne strani.
Spletna košarica piškotek
S tem piškotkom ohranjamo vsebino košarice, tudi ko zaprete brskalnik in ga naslednjič odprete. Vsebina košarice v samem piškotku ni razvidna.
Piškotki za pomnjenje uporabniških nastavitev
Uporabljamo piškotke za pomnjenje uporabniških nastavitev, kot npr. piškotek, ki vsebuje informacijo o sprejetju ali zavrnitvi piškotkov.
Piškotki Google maps
Uporabljamo piškotke za pomnenje uporabniških nastavitev na vdelanih zemljevidih.
Piškotki Google Analytics _ga
S pomočjo teh piškotkov beležimo statistiko obiskovalcev. Ti piškotki ne vsebujejo nobenih osebnih informacij, služijo le za zagotavljanje unikatnosti obiskov. Več o Google Analytics piškotkih, njihovem namenu in trajanju si lahko preberete na spletni strani Cookie statement.
Kako upravljati s piškotki?
Večina spletnih brskalnikov omogoča, da nastavite vaše piškotke. Piškotke lahko zavrnete ali jih sprejmete s funkcijo, vgrajeno v spletne brskalnike. Če piškotke zavrnete, lahko še naprej uporabljate našo spletno stran, vendar določene funkcije ne bodo delovale.


OBVEŠČANJE

Kupce informiramo z osnovnimi podatki preko pošte, elektronske pošte in spletne strani. Elektronska pošta predstavlja prednostni način komuniciranja. V kolikor želite prejemati elektronska obvestila na vaš naslov nam pišite na: info@top-marine.si


ZAKONODAJA

Veljavno zakonodajo s področja varstva potrošnikov in konkurence najdete TUKAJ.